Güzel Sanatlar Liseleri, öğrencilerin sanat dallarında yeteneklerini keşfetmelerine ve geliştirmelerine yardımcı olur. Bu liselerde öğrenciler, sanatsal becerilerini geliştirmenin yanı sıra, özgüven, yaratıcılık, eleştirel düşünme ve problem çözme gibi beceriler de kazanırlar. Bu beceriler, öğrencilerin hayatlarının her alanında faydalıdır ve onları başarılı bir geleceğe hazırlar.
Güzel Sanatlar Liseleri, öğrencilerin sanat alanında kariyer yapmalarına da yardımcı olabilir. Örneğin, ressam, heykeltıraş, müzisyen, tiyatro sanatçısı, dansçı veya sinema yapımcısı gibi alanlarda iş imkanları olabilir. Ayrıca, sanatla ilgili diğer alanlarda da çalışma imkanları olabilir, örneğin grafik tasarım, moda tasarımı veya mimarlık gibi alanlarda.
Sonuç olarak, Güzel Sanatlar Liseleri, öğrencilerin sanatsal ve estetik becerilerini geliştirmelerine, kendilerini ifade etmelerine, özgüvenlerini artırmalarına ve sanat alanında kariyer yapmalarına yardımcı olur.
Foto Haber ve Resimleri Görmek İçin Diğer Sayfaya Geçiniz…
Klavye ile galeriyi gezebilirsiniz
#Ankara güzel sanatlar Lisesine nasıl girilir?, Ankara güzel sanatlar lisesinde hangi bölümler var?, Güzel sanatlar lisesine giderse ne olur?, Güzel sanatlar liselerinde hangi bölümler var?, Güzel sanatlar lisesine kimler gidebilir?, Güzel sanatlar için kaç puan gerekiyor?, Güzel sanatlar kaç bölümden oluşur?, Güzel sanatlar lisesinde hangi dersler var?, Güzel sanatlar lisesi meslek lisesi mi?, Güzel sanatlar lisesi yetenek sınavında neler soruluyor?, ankarada kaç tane güzel sanatlar lisesi var, Ankara güzel sanatlar liseleri taban puanları, Ankara Güzel Sanatlar Lisesi Bölümleri, Ankara Güzel Sanatlar Lisesi Tiyatro Bölümü, Gibi
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
Bölüm Öğrencisi
Bölüm Öğretmeni
Eğitim Danışmanı
ALANIN TANIMI
Giyim Ãretim Teknolojisi Alanı altında yer alan dalların yeterliklerini kazandırmaya yönelik eÄitim ve öÄretim verilen alandır.
Â
ALANIN AMACI
Giyim Ãretim Teknolojisi Alanı adı altında yer alan dallarda, sektörün ihtiyaçları, bilimsel ve teknolojik geliÅmeler doÄrultusunda gerekli olan mesleki yeterlikleri kazanmıŠnitelikli meslek elemanlarını yetiÅtirmektir.
Giyim üretim teknolojisi, tüm ülkelere en yüksek ihracat geliri kazandıran alanların baÅında gelmektedir. Bu alan ihracat kapasitesi nedeniyle ekonomik büyümede baÅarının ana kaynaÄıdır. Aynı Åekilde, geliÅmiŠülkelerin geçmiÅine bakıldıÄında giyim üretim alanındaki baÅarıların ekonomik geliÅmeye ivme kazandırdıÄı görülmektedir.
Günümüzde, birçok orta ve küçük ölçekli iÅletme bu alanda faaliyetlerini sürdürmektedir. Ulusal ve uluslararası pazarlarda elde edilen satıŠrakamları ülke ekonomisine deÄer kazandırmaktadır.
Giyim üretimi alanı sadece hazır giyim üretimiyle sınırlı deÄildir, kadın ve erkek terziliÄi gibi köklü meslekleri de barındırmaktadır. Ãnceleri kiÅiye özel üretim yapılırken, artık seri üretime geçilmiÅtir.
Ancak yine de kadın ve erkek terziliÄi ülkemizde varlıÄını sürdüren meslekler arasında yer almaktadır. Terzilik eÄitimi alan bir kiÅi sadece terzihanelerde deÄil, konfeksiyon ve giyim üretim atölyelerinde de mesleÄini icra edebilmektedir.
Â
Giyim üretim teknolojisi alanında çalıÅmak isteyenler, özel sektörlerdeki hazır giyim üretim iÅletmelerinde çalıÅabilecekleri gibi kendi atölyelerini de açabilirler. Bu alanda eÄitim alan kiÅiler Türkiye'de yaygın olarak iÅ bulma imkânına sahiptir.
Â
OKULUMUZDA AÃILABÄ°LECEK DALLAR
Â
BÃLÃM ÃÄRETMENLERÄ°
-ZELÄ°HA ÃZTEKÄ°N
-AYHAN ÃAKMAK
funduszeue.info DOÄARAY
-AYNUR GÃNEÅ
-FEVZÄ°YE ÃZER
-HURÄ°YE GÃNEÅ
-SEZGÄ° KÃRELÄ°
funduszeue.info PAKSOY
Â
ÃÄRETMEN EÄÄ°TÄ°MLERÄ°MÄ°ZÂ Â Â Â
Â
ÃÄRENCÄ° MEVCUDUMUZ â PROFÄ°LÄ°
Alan mevcudu Anadolu ve Meslek Lisesi bünyesinde örgün eÄitimde yaklaÅık olarak öÄrenci sayısı 'tir.
Bunun yanı sıra yaygın eÄitim alanında da talep olması halinde, düz sanayi makinesi operatörü yetiÅtirme, overlokçu, kesimci, bilgisayarda kalıp hazırlama kursları ya da alana yönelik kurslar açılmaktadır (Ä°Å-Kur destekli DSM kursu tamamlanmıÅtıfunduszeue.infoayarlı Kalıp Hazırlama Kursu açılmıÅtır).
Â
ATÃLYE VE LABORATUAR Ä°MKANLARI
        EÄitim atölyesinde, öÄrencilerimiz alana yönelik çerçeve öÄretim programı doÄrultusunda öÄrenim görmektedir. Ãretim atölyesinde, staj eÄitimine okulda devam eden öÄrenciler ile üretim alanında çalıÅmalar yapılmaktadır, bilgisayarlı kalıp tasarım atölyemiz örgün eÄitimin yanı sıra yaygın eÄitim öÄrencilerimize de hizmet verdiÄimiz bir birimdir.
Â
Açılabilinecek Kurslar:
Â
Ä°ÅLETME EÄÄ°TÄ°MÄ°Â Â Â (Okulda - Ä°Åletmelerde)
Ä°Åletmelerimiz:
Â
ÃÄRENCÄ° ÃALIÅMALARI
Ä°ÅLETMELERDE BECERÄ° EÄÄ°TÄ°MÄ°NDE ÃÄRENCÄ°LERÄ°MÄ°Z
Â
ALAN TANITIM SUNUMUZ Ä°ÃÄ°N TIKLAYINIZ
Â
Moda Tasarım Teknolojileri
ALANIN TANIMI
Moda Tasarım Teknolojileri alanı altında yer alan Modelistlik, Deri Giyim, Erkek Terziliği, Kadın Terziliği, Hazır Giyim Model Makineciliği, İç Giyim Modelistliği, Konfeksiyon Makineleri Bakım Onarım dallarının yeterliklerini kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen alandır.
Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır.
ALANIN AMACI
Moda Tasarım Teknolojileri alanı altında yer alan dallarda, sektörün ihtiyaçları, bilimsel ve teknolojik gelişmeler doğrultusunda gerekli olan mesleki yeterlikleri kazanmış nitelikli meslek elemanlarını yetiştirmek amaçlanmaktadır.
MODA TASARIM TEKNOLOJİLERİ ALANI DALLARI
1. Modelistlik
2. Deri Giyim
3. Erkek Terziliği
4. Kadın Terziliği
5. Hazır Giyim Model Makineciliği
6. İç Giyim Modelistliği
7. Konfeksiyon Makineleri Bakım Onarım dalları yer almaktadır.
Bu doğrultuda Moda Tasarım Teknolojileri alanı ve alan altında yer alan mesleklerde ulusal ve uluslararası düzeyde standartlara uygun örgün öğretim programı hazırlanmıştır. Bu programda öğrenciye; mesleki gelişim, uygulama teknikleri, kalıp hazırlama teknikleri ve giysi teknik çizimleri ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinliklerin yanı sıra:
· Modelistlik dalında; giysi kalıpları, giysi üretimi, drapaj yöntemiyle kalıp hazırlama, bilgisayar destekli kalıp hazırlama, tasarım ve model araştırmaları, üretim organizasyonu ve kalite kontrol,
· Deri Giyim dalında; deri giysi üretimi, deri giysi kalıpları, deri teknolojisi, tasarım ve model araştırmaları, deri kalite kontrol, iş ve üretim organizasyonu,
· Erkek Terziliği dalında; erkek giysi dikimi, erkek terzi kalıpları, tasarım ve model araştırmaları, giysi onarımı, iş yeri planı ve üretim organizasyonu,
· Kadın Terziliği dalında; kadın giysi dikimi, kadın terzi kalıpları, drapaj yöntemiyle kalıp hazırlama, tasarım ve model araştırmaları, giysi onarımı, iş yeri planı ve üretim organizasyonu,
· Hazır Giyim Model Makineciliği dalında; model makinecilikte üretim, model makinecilikte kalıp, bilgisayar destekli kalıp hazırlama, tasarım ve model araştırmaları, üretim organizasyonu ve kalite kontrol,
· İç Giyim Modelistliği dalında; iç giyim kalıpları, iç giyim üretimi, tasarım ve model araştırmaları, üretim organizasyonu ve kalite kontrol, bilgisayarla iç giyim kalıpları hazırlama,
· Konfeksiyon Makineleri Bakım Onarım dalında; konfeksiyon makineleri mekaniği, temel el işlemleri, konfeksiyon bakım meslek resmi, elektrik-elektronik temel uygulamaları, bakım planlaması, pnömatik bakım onarım ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinliklerin kazandırılması hedeflenmektedir.
BELGELENDİRME
Mezun olan öğrenciye, alan ve dalını gösteren diploma ve iş yeri açma belgesi verilmektedir. Mesleki ve teknik ortaöğretim programlarından mezun olanlardan isteyenlere, Türkiye Yeterlilikler Çerçevesi kapsamında, öğrenim süresince kazandıkları temel yeterlilikler hakkında bilgiler içeren Europass sertifika / diploma ekiyle alınan ve başarılan modüller, mesleki eğitim gördüğü veya stajını yaptığı işletmenin adını gösterir belge düzenlenir.
Ayrıca Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarından mezun olanların diplomalarına "Bu diploma sahibi sayılı Kanunun 3 üncü maddesine göre eğitimini aldığı alan/dalda 'Teknisyen' unvanını kazanmıştır." ifadesi yazılır.
İSTİHDAM ALANLARI
Giyim üretim teknolojisi alanından mezun olan öğrenciler, seçtikleri dal/meslekte kazandıkları yeterlikler doğrultusunda;
1. Atölyeler,
2. Hazır giyim işletmeleri,
3. Modaevi-butik,
4. Kendi iş yerleri
5. Üretim, Planlama, Pazarlama, Kalite Kontrol, Araştırma – Geliştirme. Tasarım v.b. yerlerde çalışabilirler.
Moda Tasarım Teknolojileri alanından mezun olan öğrenciler isterlerse meslek yüksek okulu ve fakülte düzeyinde eğitimlerine devam edebilmektedir. Bu alanda mesleki eğitim almış bir kişi tasarım yönünün güçlendirerek moda tasarımcılığı konusunda kendini geliştirebilir.
FAALİYETLERİMİZ/PROJELERİMİZ
1) Moda Tasarım Teknolojileri alanımızda yaygın eğitim kapsamında okulumuzda açılan kurslarımız devam etmektedir.
2) Ayrıca alan öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizle birlikte tübitak proje çalışmalarımız sürdürülmektedir.
3) Öğrencilerin sektör temsilcileriyle yapılan protokol sonucunda iş garantili staj yapmaları sağlanmaktadır.
4) Öğrencilerimizin gezi ve yarışmalara katılımları sağlanmaktadır.
5) Okulumuzda alanımızla ilgili olarak açık lisede yüz yüze eğitim verilmektedir.
ALANIMIZDAN Kareler
PANOLARIMIZ
TANITIM ÇALIŞMALARIMIZ
GEZİLERİMİZ
ALANIMIZ METEF FUARINDA
YAYGIN EĞİTİM KURSLARIMIZ
TOKAT MODA TASARIM YARIŞMASINDAN
ÇALIŞMALARIMIZ
çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası