2 sinif matematik kazanimlari / Eğitim Öğretim Yılı 2.Sınıf Matematik Kazanım Listesi ve Açıklamaları - PDF Ücretsiz indirin

2 Sinif Matematik Kazanimlari

2 sinif matematik kazanimlari

2. Sınıf Matematik Konuları ve Müfredatı MEB

2. Sınıf Matematik Konuları ve ünitelere göre dağılımları, MEB ( Milli Eğitim Bakanlığı )’in güncellediği yeni müfredat doğrultusunda aşağıda verilmiştir sınıf Matematik dersi 6 üniteden oluşmaktadır.

  • Doğal Sayılar 26 (saat)
  • Doğal Sayılarla Toplama İşlemi 22 (saat)
  • Doğal Sayılarla Çıkarma İşlemi 24 (saat)
  • Sıvı Ölçme 5 (saat)
  • Geometrik Cisimler ve Şekiller 10 (saat)
  • Uzamsal İlişkiler 4 (saat)
  • Geometrik Örüntüler 5 (saat)
  • Doğal Sayılarla Çarpma İşlemi 20 (saat)
  • Doğal Sayılarla Bölme İşlemi 16 (saat)
  • Kesirler 6 (saat)
  • Zaman Ölçme 8 (saat)
  • Paralarımız 7 (saat)
  • Veri Toplama ve Değerlendirme 6 (saat)
  • Uzunluk Ölçme 16 (saat)
  • Tartma 5 (saat)

2. Sınıf Matematik Konuları ve Kazanımları

İlkokul 2. sınıf Matematik konuları ve MEB kazanımları şunlardır;

Ünite AdıKonularKazanım SayısıSüre
Ders (Saati)Yüzde (%)
1. ÜNİTE

Doğal Sayılar82614
Doğal Sayılarda Toplama İşlemi163
Doğal Sayılarda Çıkarma İşlemi2106
2. ÜNİTEDoğal Sayılarda Toplama İşlemi4169
Doğal Sayılarda Çıkarma İşlemi4148
Sıvı Ölçme253
3. ÜNİTEGeometrik Cisimler ve Şekiller4106
Uzamsal İlişkiler242
Geometrik Örüntüler253
4. ÜNİTEDoğal Sayılarda Çarpma İşlemi32011
Doğal Sayılarda Bölme İşlemi2169
5. ÜniteKesirler163
Zaman Ölçme364
Paralarımız374

6. Ünite

Veri Toplama ve Değerlendirme163
Uzunluk Ölçme6169
Tartma253
TOPLAM50

1.Sınıf Konuları ve Müfredatı (MEB)

2.Sınıf Konuları ve Müfredatı (MEB)

3.Sınıf Konuları ve Müfredatı (MEB)

4.Sınıf Konuları ve Müfredatı (MEB)

5.Sınıf Konuları ve Müfredatı (MEB)

6.Sınıf Konuları ve Müfredatı (MEB)

7.Sınıf Konuları ve Müfredatı (MEB)

8.Sınıf Konuları ve Müfredatı (MEB)

2. Sınıf Ders Saatleri, 2. Sınıf Dersleri, 2. sınıf dersleri ve konuları, 2. Sınıf Konuları

6. Sınıf Matematik Kazanımları

6. SINIF MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMI

SAYILAR VE İŞLEMLER ÖĞRENME ALANI

Alt Öğrenme Alanı: Doğal Sayılarla İşlemler

1.  Bir doğal sayının kendisiyle tekrarlı çarpımını üslü ifade olarak yazar ve değerini hesaplar.

2. İşlem önceliğini dikkate alarak doğal sayılarla dört işlem yapar.

3. Doğal sayılarda ortak çarpan parantezine alma ve dağılma özelliğini uygulamaya yönelik işlemler yapar.

4. Doğal sayılarla dört işlem yapmayı gerektiren problemleri çözer ve kurar

Alt Öğrenme Alanı: Çarpanlar ve Katlar

1. Doğal sayıların çarpanlarını ve katlarını belirler.

2. 2, 3, 4, 5, 6, 9 ve 10’a kalansız bölünebilme kurallarını açıklar ve kullanır.

3. Asal sayıları özellikleriyle belirler.

4. Doğal sayıların asal çarpanlarını belirler.

5. İki doğal sayının ortak bölenleri ile ortak katlarını belirler, ilgili problemleri çözer.

Alt Öğrenme Alanı: Kümeler

1. Kümeler ile ilgili temel kavramları anlar.

Alt Öğrenme Alanı: Tam Sayılar

1. Tam sayıları tanır ve sayı doğrusunda gösterir.

2. Tam sayıları karşılaştırır ve sıralar.

3. Bir tam sayının mutlak değerini belirler ve anlamlandırır

Alt Öğrenme Alanı: Kesirlerle İşlemler

1. Kesirleri karşılaştırır, sıralar ve sayı doğrusunda gösterir.

2. Kesirlerle toplama ve çıkarma işlemlerini yapar.

3. Bir doğal sayı ile bir kesrin çarpma işlemini yapar ve anlamlandırır.

4. İki kesrin çarpma işlemini yapar ve anlamlandırır.

5. Bir doğal sayıyı bir kesre ve bir kesri bir doğal sayıya böler, bu işlemi anlamlandırır.

6. İki kesrin bölme işlemini yapar ve anlamlandırır.

7. Kesirlerle yapılan işlemlerin sonucunu tahmin eder.

8. Kesirlerle işlem yapmayı gerektiren problemleri çözer.

Alt Öğrenme Alanı: Ondalık Gösterim

1. Bölme işlemi ile kesir kavramını ilişkilendirir.

2. Ondalık gösterimleri verilen sayıları çözümler.

3. Ondalık gösterimleri verilen sayıları belirli bir basamağa kadar yuvarlar.

4. Ondalık gösterimleri verilen sayılarla çarpma işlemi yapar

5. Ondalık gösterimleri verilen sayılarla bölme işlemi yapar.

6. Ondalık gösterimleri verilen sayılarla; 10, ve ile kısa yoldan çarpma ve bölme işlemlerini yapar.

7. Sayıların ondalık gösterimleriyle yapılan işlemlerin sonucunu tahmin eder.

8. Ondalık ifadelerle dört işlem yapmayı gerektiren problemleri çözer.

Alt Öğrenme Alanı: Oran

1. Çoklukları karşılaştırmada oran kullanır ve oranı farklı biçimlerde gösterir.

2. Bir bütünün iki parçaya ayrıldığı durumlarda iki parçanın birbirine veya her bir parçanın bütüne oranını belirler, problem durumlarında oranlardan biri verildiğinde diğerini bulur.

3. Aynı veya farklı birimlerdeki iki çokluğun birbirine oranını belirler.

CEBİR ÖĞRENME ALANI

Alt Öğrenme Alanı: Cebirsel İfadeler

1. Sözel olarak verilen bir duruma uygun cebirsel ifade ve verilen bir cebirsel ifadeye uygun sözel bir durum yazar.

2. Cebirsel ifadenin değerini değişkenin alacağı farklı doğal sayı değerleri için hesaplar.

3. Basit cebirsel ifadelerin anlamını açıklar.

GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRENME ALANI

Alt Öğrenme Alanı: Açılar

1. Açıyı, başlangıç noktaları aynı olan iki ışının oluşturduğunu bilir ve sembolle gösterir.

2. Bir açıya eş bir açı çizer.

3. Komşu, tümler, bütünler ve ters açıların özelliklerini keşfeder; ilgili problemleri çözer.

Alt Öğrenme Alanı: Alan Ölçme

1. Üçgenin alan bağıntısını oluşturur, ilgili problemleri çözer.

2. Paralelkenarın alan bağıntısını oluşturur, ilgili problemleri çözer.

3. Alan ölçme birimlerini tanır, m²–km², m²–cm²–mm² birimlerini birbirine dönüştürür.

4. Arazi ölçme birimlerini tanır ve standart alan ölçme birimleriyle ilişkilendirir.

5. Alan ile ilgili problemleri çözer

Alt Öğrenme Alanı: Çember

1. Çember çizerek merkezini, yarıçapını ve çapını tanır.

2. Bir çemberin uzunluğunun çapına oranının sabit bir değer olduğunu ölçme yaparak belirler.

3. Çapı veya yarıçapı verilen bir çemberin uzunluğunu hesaplamayı gerektiren problemleri çözer.

Alt Öğrenme Alanı: Geometrik Cisimler

1. Dikdörtgenler prizmasının içine boşluk kalmayacak biçimde yerleştirilen birimküp sayısının o cismin hacmi olduğunu anlar, verilen cismin hacmini birimküpleri sayarak hesaplar.

2. Verilen bir hacim ölçüsüne sahip farklı dikdörtgenler prizmalarını birimküplerle oluşturur, hacmin taban alanı ile yüksekliğin çarpımı olduğunu gerekçesiyle açıklar.

3. Standart hacim ölçme birimlerini tanır ve cm³, dm³, m³ birimleri arasında dönüşüm yapar.

4. Dikdörtgenler prizmasının hacim bağıntısını oluşturur, ilgili problemleri çözer.

5. Dikdörtgenler prizmasının hacmini tahmin eder.

Alt Öğrenme Alanı: Sıvı Ölçme

1. Sıvı ölçme birimlerini tanır ve birbirine dönüştürür.

2. Sıvı ölçme birimlerini hacim ölçme birimleri ile ilişkilendirir.

3. Sıvı ölçme birimleriyle ilgili problemler çözer.

VERİ İŞLEME ÖĞRENME ALANI

Alt Öğrenme Alanı: Veri Toplama ve Değerlendirme

1. İki veri grubunu karşılaştırmayı gerektiren araştırma soruları oluşturur ve uygun verileri elde eder.

2. İki gruba ait verileri ikili sıklık tablosu ve sütun grafiği ile gösterir

Alt Öğrenme Alanı: Veri Analizi

1. Bir veri grubuna ait açıklığı hesaplar ve yorumlar.

2. Bir veri grubuna ait aritmetik ortalamayı hesaplar ve yorumlar.

3. İki gruba ait verileri karşılaştırmada ve yorumlamada aritmetik ortalama ve açıklığı kullanır.

Terimler veya kavramlar: Basamak, basamak değeri, sayı örüntüsü, deste, düzineM Nesne sayısı ’e kadar ( dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamlarla yazar.
’e kadar olan bir sayıya karşılık gelen çokluğun belirlenmesi sağlanır.M Nesne sayısı ’den az olan bir çokluğu model kullanarak onluk ve birlik gruplara ayırır, sayı ile ifade eder.
a) Aşamalı olarak önce 20 içinde çalışmalar yapılır.
b) Deste ve düzine örneklerle açıklanır.M Verilen bir çokluktaki nesne sayısını tahmin eder, tahminini sayarak kontrol eder.M ’den küçük doğal sayıların basamaklarını modeller üzerinde adlandırır, basamaklardaki rakamların basamak değerlerini belirtir.M içinde ikişer, beşer ve onar; 30 içinde üçer; 40 içinde dörder ileriye ve geriye doğru sayar.
Ritmik sayma çalışmalarında, içinde ileriye ve geriye birer sayma çalışmaları ile başlanır. Sayılar aşamalı olarak artırılır.M Aralarındaki fark sabit olan sayı örüntülerini tanır, örüntünün kuralını bulur ve eksik bırakılan ögeyi belirleyerek örüntüyü tamamlar.
a) Verilen sayı örüntülerinin kuralı bulunmadan önce örüntünün ögeleri arasındaki değişim fark ettirilir.
b) En çok iki ögesi verilmeyen sayı örüntüleri kullanılır.
c) Örüntülerde kuralın bulunabilmesi için baştan en az üç öge verilmelidir.
Örneğin 5, 10, 15, _ , 25, _ , 35M ’den küçük doğal sayılar arasında karşılaştırma ve sıralama yapar.
a) En çok dört doğal sayı arasında karşılaştırma ve sıralama çalışmaları yapılır.
b) Sıra bildiren sayıları &#;önce&#;, &#;sonra&#; ve &#;arasında&#; kavramlarını kullanarak sözlü ve yazılı olarak ifade etme çalışmalarına yer verilir.M ’den küçük doğal sayıların hangi onluğa daha yakın olduğunu belirler.

Benzer belgeler

Problem Çözme

Problem Çözme Toplama İşlemi Problem Çözme 1. sınıf M Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer. a) Tek işlem gerektiren problemler üzerinde çalışılır. b) Problem kurmaya yönelik çalışmalara

Detaylı

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler BEP Plan Hazırla T.C Yozgat Valiliği Kanuni Sultan Süleyman Özel Eğitim / İlkokul/ Ortaokulu Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü Matematik Dersi Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Öğrenci : Gazi KILIÇ Eğitsel

Detaylı

Öğrenci : İrem DAŞTAN

Öğrenci : İrem DAŞTAN BEP Plan Hazırla T.C Yozgat Valiliği Kanuni Sultan Süleyman Özel Eğitim / İlkokul/ Ortaokulu Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğü Matematik Dersi Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Öğrenci : İrem DAŞTAN Eğitsel

Detaylı

5. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI

5. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI 5. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI Öğrenme Alanları ve Alt Öğrenme Alanları Sayılar ve İşlemler Doğal Sayılar Doğal Sayılarla İşlemler Kesirler Kesirlerle İşlemler: Toplama ve Çıkarma

Detaylı

M SAYILAR VE İŞLEMLER. M Doğal Sayılar

M SAYILAR VE İŞLEMLER. M Doğal Sayılar M SAYILAR VE İŞLEMLER M Doğal Sayılar Anlamlı Sayma İlkeleri M Nesne sayısı 20 ye kadar (20 dâhil) olan bir topluluktaki nesnelerin sayısını belirler ve bu sayıyı rakamla yazar. a)

Detaylı

6. SINIF ÖF RETH M PROGRAMI

6. SINIF ÖF RETH M PROGRAMI 6. SINIF ÖF RETH M PROGRAMI Öğrenme Alanları ve Alt Öğrenme Alanları Sayılar ve İşlemler Doğal Sayılarla İşlemler Çarpanlar ve Katlar Tam Sayılar Kesirlerle İşlemler

Detaylı

Kesirler. Kesirlere neden ihtiyaç duyulur?

Kesirler. Kesirlere neden ihtiyaç duyulur? Kesirler Kesirler Kesirlere neden ihtiyaç duyulur? Kesirler Doğal sayılar günlük yaşantımızda bazı problemlerin çözümünde yetersiz kalır. Kesirler Örneğin, 3 elmayı 2 arkadaşınıza paylaştırdığınızda her

Detaylı

KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ

KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ MİLLİ EĞİTİM GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI TALİM ve TERBİYE DAİRESİ MÜDÜRLÜĞÜ Öğretim Yılı İlköğretim 4. ve 5. Sınıfların Matematik Alanı SBS-1, SBS-2 ve KGS Sınavlarına

Detaylı

Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz!

Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz! Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz! MateMito AKILLI MATEMATİK DEFTERİ Artık matematikten korkmuyorum. Artık matematiği çok seviyorum. Artık az yazarak çok soru çözüyorum. Artık matematikten sıkılmıyorum.

Detaylı

2. Sınıf Ders Tarama Testi 1

2. Sınıf Ders Tarama Testi 1 . Sınıf Ders Tarama Testi Matematik Okuma Okuma öncesi, okuma sırası ve sonrasında metinle ilgili soruları cevaplandırır Metnin giriş, gelişme ve sonuç bölümleri hakkında tahminlerde bulunur..

Detaylı

7. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI

7. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI 7. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI Öğrenme Alanları ve Alt Öğrenme Alanları Sayılar ve İşlemler Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Rasyonel Sayılar Rasyonel Sayılarla İşlemler

Detaylı

İYEP Komisyonun Görevleri; Şubat ayının ikinci haftasında KDA (Kazanım Değerlendirme Araçları) ile yetiştirme programına alınacak öğrencilerin tespitini yapar. Okulun fiziki şartlarını dikkate alarak yetiştirme

Detaylı

2. SINIF MATEMATİK 1. KİTAP

2. SINIF MATEMATİK 1. KİTAP 2. SINIF MATEMATİK 1. KİTAP Bu kitabın bütün hakları Hacer KÜÇÜKAYDIN a aittir. Yazarın yazılı izni olmaksızın kısmen veya tamamen alıntı yapılamaz ve çoğaltılamaz. Copyright YAZAR Ahmet KÜÇÜKAYDIN

Detaylı

3. SINIF MATEMATİK 1. KİTAP

3. SINIF MATEMATİK 1. KİTAP . SINIF MATEMATİK 1. KİTAP Bu kitabın bütün hakları Hacer KÜÇÜKAYDIN a aittir. Yazarın yazılı izni olmaksızın kısmen veya tamamen alıntı yapılamaz ve çoğaltılamaz. Copyright YAZAR Ahmet KÜÇÜKAYDIN

Detaylı

ÇAĞLAR KOLEJİ INGILIZCE KASIM BÜLTEN

ÇAĞLAR KOLEJİ INGILIZCE KASIM BÜLTEN ÇAĞLAR KOLEJİ INGILIZCE KASIM BÜLTEN KISIKLI MAH. HANIMSETİ SK. NO, ÇAMLICA - ÜSKÜDAR / İSTANBUL İ[email protected] 38 52 İLKOKUL KASIM AYI KAZANIMLARI 1-A: Sınıf objelerini tanır. En

Detaylı

Zambak 2. Sınıf Hayat Bilgisi

Zambak 2. Sınıf Hayat Bilgisi Zambak 2. Sınıf Hayat Bilgisi Okul Heyecanım kazanımlar Okul Heyecanım kazanımlar Okul Heyecanım kazanımlar Benim Eşsiz Yuvam kazanımlar Benim Eşsiz Yuvam kazanımlar Benim

Detaylı

İŞLEM KAVRAMI. Çarpma-Bölme

İŞLEM KAVRAMI. Çarpma-Bölme İŞLEM KAVRAMI Çarpma-Bölme TEKRAR TESTİ 1. Aşağıdakilerden hangisinde Matematik Dersi Öğretim Programının öğrenme alanları doğru olarak verilmiştir? A) B) C) D) E) Sayılar ve Sayılar ve Sayılar ve Sayılar

Detaylı

: GEOMETRİ. Koza Yayıncılık

: GEOMETRİ. Koza Yayıncılık ÜNİTE : 1 ÖĞRENME : GEOMETRİ EYLÜL - EKİM 28 EYLÜL 02 EKİM Örüntü ve Süslemeler 1. Bir örüntüdeki ilişkiyi belirler. 2. Bir örüntüde eksik bırakılan ögeleri belirleyerek tamamlar. Nesnelerin, belli

Detaylı

Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz!

Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz! Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz! MateMito AKILLI MATEMATİK DEFTERİ Artık matematikten korkmuyorum. Artık matematiği çok seviyorum. Artık az yazarak çok soru çözüyorum. Artık matematikten sıkılmıyorum.

Detaylı

5. SINIF MATEMATİK YILLIK PLANI

5. SINIF MATEMATİK YILLIK PLANI 5. SINIF MATEMATİK YILLIK PLANI DOĞAL SAYILAR VE İŞLEMLER funduszeue.info Eylül Milyonlar 6 01 funduszeue.info Eylül Örüntüler 11 02 funduszeue.info Ekim Doğal Sayılarda

Detaylı

Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz!

Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz! Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz! MateMito AKILLI MATEMATİK DEFTERİ Artık matematikten korkmuyorum. Artık matematiği çok seviyorum. Artık az yazarak çok soru çözüyorum. Artık matematikten sıkılmıyorum.

Detaylı

MATEMATİĞİN DOĞASI, YAPISI VE İŞLEVİ

MATEMATİĞİN DOĞASI, YAPISI VE İŞLEVİ İÇİNDEKİLER Önsöfunduszeue.info Bölüm I: MATEMATİĞİN DOĞASI, YAPISI VE İŞLEVİ 11 Matematiğin Tanımına Çeşitli Yaklaşımlar 12 Matematik Öğrenmenin Amaçları 13 Matematik ile Diğer Öğrenme Alanlarının

Detaylı

AKILLI MATEMATİK DEFTERİ

AKILLI MATEMATİK DEFTERİ Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz! MateMito Artık matematiği çok seviyorum. AKILLI MATEMATİK DEFTERİ Artık matematikten korkmuyorum. Artık matematik dersinde eğleniyorum. 2 Artık az yazarak çok soru çözüyorum.

Detaylı

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler

Kısa Dönemli Amaç Davranışlar Araç Gereçler BEP Plan Hazırla T.C Düzce Valiliği Toki Mehmet Akif Ersoy İlkokulu Müdürlüğü Matematik Dersi Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı Öğrenci : Şerifenur TOPKARA Eğitsel Performans Nesneleri çokluklarına göre

Detaylı

Matematik Eğitimi Çalıştayları

Matematik Eğitimi Çalıştayları Okul Öncesi Çalıştayları - 20 Ağustos Etkinlikleri Sayı Kavramı ve gösterimi Bir bütünü 2 eş parçaya bölme ve yarımı bütüne tamamlama Verilen bir örüntüyü devam ettirme, yeni örüntü kurma ve anlatma

Detaylı

1. SINIF NİSAN AYI BÜLTENİ

1. SINIF NİSAN AYI BÜLTENİ 1. SINIF NİSAN AYI BÜLTENİ TÜRKÇE DERSİ TEMA: SAĞLIK, SPOR VE OYUN SÖZLÜ İLETİŞİM: Dinlediği şiiri düz yazıdan ayırt edebilecek. OKUMA Metinle birlikte sunulan görsel ögeleri anlamlandıp ve ilişkilendirebilecekler.

Detaylı

MateMito AKILLI MATEMATİK DEFTERİ

MateMito AKILLI MATEMATİK DEFTERİ Ar tık Matematiği Çok Seveceksiniz! MateMito AKILLI MATEMATİK DEFTERİ Artık matematikten korkmuyorum. Artık matematiği çok seviyorum. Artık az yazarak çok soru çözüyorum. Artık matematikten sıkılmıyorum.

Detaylı

4. Ünite Ö retmen K lavuz Kitab

4. Ünite Ö retmen K lavuz Kitab . Ünite Ö retmen K lavuz Kitab S n f: 1 : Matematik Ünite Numaras : 1 Ünite Süresi: ders saati / GEOMETR Örüntü ve Süslemeler Örüntü ve Süslemeler EK M EYLÜL Do al Do al 1. Bir örüntüdeki iliflkiyi belirler..

Detaylı

İŞLEM KAVRAMI - 2. Çarpma-Bölme

İŞLEM KAVRAMI - 2. Çarpma-Bölme İŞLEM KAVRAMI - 2 Çarpma-Bölme TEKRAR TESTİ Matematik Dersi Öğretim Programının ulaşmaya çalıştığı genel amaçlar aşağıdaki kanunların hangisinde yer alan Türk Milli Eğitiminin genel amaçları ile Türk Milli

Detaylı

Çarpanlar ve Katlar

Çarpanlar ve Katlar Çarpanlar ve Katlar Üslü İfadeler Kareköklü İfadeler Cebirsel İfadeler ve Özdeşlikler Verilen pozitif tam sayıların çarpanlarını bulur; pozitif tam sayıları üslü ifade

Detaylı

PEK OKULLARI 2A ŞUBAT

PEK OKULLARI 2A ŞUBAT PEK OKULLARI 2A ŞUBAT funduszeue.info HAT BİLGİSİ ÜNİTE ADI: GÜVENLİ HAT KAZANIMLAR AÇIKLAMALAR BECERİ VE DEĞERLER Ulaşım türlerini ve araçlarını sınıflandırır. Ulaşım araçlarıyla yolculuk yaparken güvenlik

Detaylı

2. Sınıf - Hazır Bulunuşluk Sınavı

2. Sınıf - Hazır Bulunuşluk Sınavı . Sınıf - Hazır Bulunuşluk Sınavı Bölüm Adı Kazanımlar Soru Sayısı Türkçe (. Sınıf) Hayat Bilgisi (. Sınıf) (. Sınıf) Okuduğunu Anlama:. Okuma öncesi, okuma sırası ve sonrasında metinle ilgili soruları

Detaylı

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası