işleminin sonucu aşağıdakilerden hangisidir / (PDF) Bir İstihdam Politikası Olarak Girişimcilik | Abdulhalim Çelik - Academia.edu

Işleminin Sonucu Aşağıdakilerden Hangisidir

işleminin sonucu aşağıdakilerden hangisidir

DOĞAL SAYILARLA İŞLEMLER -İŞLEM ÖNCELİĞİ - 02 6.

0 оценок0% нашли этот документ полезным (0 голосов)
59 просмотров2 страницы

Оригинальное название

Авторское право

Доступные форматы

PDF, TXT или читайте онлайн в Scribd

Поделиться этим документом

Поделиться или встроить документ

Этот документ был вам полезен?

0 оценок0% нашли этот документ полезным (0 голосов)
59 просмотров2 страницы

Оригинальное название:

SINIF
2019 - 2020 M.6.1.1.2. İşlem önceliğini dikkate alarak doğal sayılarla dört işlem yapar.

1. 4+7.5 işleminin sonucu aşağıdakilerden han- 5. 6.6+5.5–5 işleminin sonucu aşağıdakilerden


gisidir? hangisidir?
A) 31 B) 39 C) 47 D) 55 A) 46 B) 56 C) 66 D) 76

2. 14.(37–17) işleminin sonucu aşağıdakilerden 6. Aşağıdaki işlemlerden hangisinin sonucu


hangisidir? yanlıştır?
A) 173 B) 249 C) 280 D) 501
A) 27–9:3=24
B) 54:6.3=27
C) 40+10:5=42
D) 28:2.7=2
www.matematikbankasi.com

3. 2.3+52 işleminin sonucu aşağıdakilerden 7. 30–8:2 işleminin sonucu aşağıdakilerden


hangisidir? hangisidir?
A) 31 B) 44 C) 56 D) 63 A) 11 B) 16 C) 23 D) 26

4. Aşağıdaki işlemlerden hangisinin sonucu 8. 18–(3+2).3 işleminin sonucu aşağıdakilerden


yanlıştır? hangisidir?

A) 50–15:5=47 A) 3 B) 26 C) 39 D) 41

B) 24:4.2=12
C) 48+16:4=16
D) 60:3.5=100
DOĞAL SAYILARLA İŞLEMLER -İŞLEM ÖNCELİĞİ - 02
Cevaplar için karekod:

9. 17+(9–7).32 işleminin sonucu aşağıdakilerden 13. 2.30–12+3:5


hangisidir?
A) 25 B) 35 C) 45 D) 52 işleminin sonucunun 57 olması için hangi iş-
lem parantez içine alınmalıdır?
A) 2.30 B) 30–12 C) 12+3 D) 3:5

10. Aşağıdakilerden hangisinde parantez kaldırı- 14. 14+14:14 ..... 18:3.3


lırsa işlemin sonucu değişmez?
5x5–5x4 ..... 6x4–4x5
A) 7.(4+6)
Yukarıda verilen karşılaştırmada boş bırakılan
B) (24–12):6
yerlere aşağıdakilerden hangisi yazılmalıdır?
C) (4.8)+13 1. Kutu 2. Kutu
D) (3+7).9 A) < <
www.matematikbankasi.com

B) < >
C) > <
D) > >
11. [8:4+1].2–6:3

Yukarıda verilen işleminin sonucu kaçtır?


A) 4 B) 6 C) 8 D) 10 15. 18( )5( )3( )8 = 25

Yukarıda verilen eşitliğin doğru olabilmesi


parantez içlerine sırasıyla hangi işlemler gel-
melidir?
A) +, x, –
B) x, +, –
12. I. 5.(24–8) C) +, x, +
II. 42:7+34 D) –, x, +
III. 28.3–12
IV. 33.(9–6)-1
Yukarıdaki işlemlerden hangilerinin sonuçları 16. 14+(25+26):3+19–12
aynıdır?
A) I ve II B) II ve III Yukarıda verilen işleminin sonucu kaçtır?
C) III ve IV D) I ve IV A) 38 B) 39 C) 40 D) 41

Нижнее меню

Вам также может понравиться

Нижнее меню

Bir İstihdam Politikası Olarak Girişimcilik

Bu çalışmada girişimci, girişimcilik ve kişilik kavramlarına değinilmiş olup, girişimciler ile maaşlı çalışanlar arasında kişilik özellikleri bağlamında bir fark olup olmadığı incelenmiştir. Çalışmada, Gençöz ve Öncül (2012)’nin Türk kültürüne yönelik geliştirdiği ve 45 maddeden oluşan “Temel Kişilik Özellikleri” ölçeğinden yararlanılarak bir anket formu hazırlanmıştır. Hazırlanan anket formu, 1 Kasım-15 Aralık 2016 tarihleri arasında, Çanakkale il merkezinde yer alan 450 girişimci ve maaşlı çalışana yüz yüze görüşme yöntemi aracılığıyla uygulanmıştır. Girişimciler ile maaşlı çalışanların kişilik özellikleri arasındaki farklılıklar, T-testi ve Anova testleri aracılığıyla analiz edilmiştir. Çalışma sonucunda girişimci – maaşlı çalışanların kişilik özellikleri bakımından yaş, medeni durum, gelir seviyesi ve iş durumuna göre, “Dışadönüklük”, “Sorumluluk”, “Uyumluluk”, “Duygusal Tutarsızlık”, “Gelişime Açıklık” ve “Olumsuz Değerlik” boyutları arasında anlamlı bir farklılık bulunmadığı tespit edilmiştir. Girişimciler ile maaşlı çalışanların kişilik özellikleri arasındaki farklılıklar cinsiyet değişkenine göre incelendiğinde ise, “Sorumluluk” ve “Uyumluluk” boyutlarında anlamlı bir farklılık olduğu; kadınların erkeklere göre daha fazla sorumluk sahibi ve uyumlu oldukları sonucuna ulaşılmıştır. Girişimciler ile maaşlı çalışanların kişilik özellikleri arasındaki farklılıklar eğitim değişkenine göre incelendiğinde ise, “Duygusal Tutarsızlık” boyutunda ilköğretim–lise ve lise–ilköğretim eğitim seviyeleri arasında farklılık olduğu; lise eğitim seviyesine sahip girişimci ve maaşlı çalışanların, eğitim seviyesi ilköğretim olanlara göre daha fazla duygusal tutarsızlığa sahip oldukları görülmüştür. Türk kültürüne yönelik olarak geliştirilen “Temel Kişilik Özellikleri” ölçeğinden yararlanılarak gerçekleştirilen bu çalışmanın sonuçlarının literatüre katkı sağlayacağı ve ileride konu ile ilgili yapılacak çalışmalarda yol gösterici olacağı düşünülmektedir. In this study, the concepts of entrepreneur, entrepreneurship and personality are mentioned and also it has been examined whether there is a difference between entrepreneurs and salaried employees in terms of their personality traits. A questionnaire form was prepared by using the "Basic Personality Features" scale developed by Gençöz and Öncül (2012) for Turkish culture and consisting of 45 items for the study. The prepared questionnaire was applied between 1 November and 15 December 2016 through 450 entrepreneurs and salaried employees, faceto-face interviewing methods in Canakkale province center. Differences between personality traits of entrepreneurs and salaried employees were analyzed through the t-test and Anova tests. As a result of the study, it is determined that there is no difference between the dimensions of "Outwardness", "Responsibility", "Compatibility", "Emotional Inconsistency", "Developmental Clarity" and "Negative Validity" according to age, marital status, income level and employment status of entrepreneurs and salaried employees. When the differences between personality traits of entrepreneurs and salaried employees are examined according to gender variable, it is seen that there is a meaningful difference between "Responsibility" and "Compatibility" dimensions. According to this difference, women are more responsible and accountable than men. When the differences between personality traits of entrepreneurs and salaried employees are examined according to educational variables, it is found that there is a difference between primary and high school and primary school education levels in the dimension of "Emotional inconsistency". Entrepreneurs and salaried employees with a high school education level are found to have more emotional inconsistency than those with an education level of primary education. It is considered that the results of this study, which is realized by using the "Basic Personality Traits" scale developed for the Turkish culture, will contribute to the literature and will be a guide for the future studies about this subject.

nest...

çamaşır makinesi ses çıkarması topuz modelleri kapalı huawei hoparlör cızırtı hususi otomobil fiat doblo kurbağalıdere parkı ecele sitem melih gokcek jelibon 9 sınıf 2 dönem 2 yazılı almanca 150 rakı fiyatı 2020 parkour 2d en iyi uçlu kalem markası hangisi doğduğun gün ayın görüntüsü hey ram vasundhara das istanbul anadolu 20 icra dairesi iletişim silifke anamur otobüs grinin 50 tonu türkçe altyazılı bir peri masalı 6. bölüm izle sarayönü imsakiye hamile birinin ruyada bebek emzirdigini gormek eşkiya dünyaya hükümdar olmaz 29 bölüm atv emirgan sahili bordo bereli vs sat akbulut inşaat pendik satılık daire atlas park avm mağazalar bursa erenler hava durumu galleria avm kuaför bandırma edirne arası kaç km prof dr ali akyüz kimdir venom zehirli öfke türkçe dublaj izle 2018 indir a101 cafex kahve beyazlatıcı rize 3 asliye hukuk mahkemesi münazara hakkında bilgi 120 milyon doz diyanet mahrem açıklaması honda cr v modifiye aksesuarları ören örtur evleri iyi akşamlar elle abiye ayakkabı ekmek paparası nasıl yapılır tekirdağ çerkezköy 3 zırhlı tugay dört elle sarılmak anlamı sarayhan çiftehan otel bolu ocakbaşı iletişim kumaş ne ile yapışır başak kar maydonoz destesiyem mp3 indir eklips 3 in 1 fırça seti prof cüneyt özek istanbul kütahya yol güzergahı aski memnu soundtrack selçuk psikoloji taban puanları senfonilerle ilahiler adana mut otobüs gülben ergen hürrem rüyada sakız görmek diyanet pupui petek dinçöz mat ruj tenvin harfleri istanbul kocaeli haritası kolay starbucks kurabiyesi 10 sınıf polinom test pdf arçelik tezgah üstü su arıtma cihazı fiyatları şafi mezhebi cuma namazı nasıl kılınır ruhsal bozukluk için dua pvc iç kapı fiyatları işcep kartsız para çekme vga scart çevirici duyarsızlık sözleri samsung whatsapp konuşarak yazma palio şanzıman arızası