makü ingilizce öğretmenliği / Eğitim Fakültesi | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi

Makü Ingilizce Öğretmenliği

makü ingilizce öğretmenliği

.

Fakültemiz tüm akademik birimlerinde Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS) çalışmaları devam etmektedir ( https://obs.mehmetakif.edu.tr/oibs/bologna/# ). Ayrıca fakültemiz yapmış olduğu ulusal ve uluslararası protokoller aracılığıyla öğrenci öğrenim hareketliliğine katkı sağlamaktadır. Erasmus+  ve Mevlana anlaşmaları gereği öğrencilerimiz farklı ülkelerde eğitim öğretim görme imkanına sahip olmakta ve kendilerini küresel anlamda geliştirmektedirler. Aşağıdaki tabloda Erasmus+ ve Mevlana programları yoluyla yapılan uluslararası anlaşmalara yer verilmiştir.

Fakültemiz Erasmus+ Anlaşmaları

Birim

Ülke

Eğitim Bilimleri

Polonya, Norveç, Bulgaristan, Macaristan, Portekiz, İspanya, Almanya, İtalya, Yunanistan, Litvanya

İlköğretim Matematik Eğitimi

Yunanistan

Sınıf Eğitimi

Makedonya

Müzik Eğitimi

Polonya, İtalya

Resim-iş Eğitimi

Makedonya, İtalya, İspanya, Çek Cumhuriyeti

Okul Öncesi Eğitimi

Litvanya, Polonya, İspanya, Makedonya

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

Makedonya, Finlandiya, Polonya

İngilizce Öğretmenliği

Makedonya, Polonya, Portekiz, Litvanya, Romanya

 Fakültemiz Mevlana Anlaşmaları

Birim

Ülke

İngilizce Öğretmenliği

Azerbaycan, Kazakistan, Gürcistan, Karadağ

Okul Öncesi Eğitimi

Kanada

Müzik Eğitimi

Kırgızistan

Resim-iş Eğitimi

Kırgızistan

  • KBYS
  • Fakülte Hakkında Bilgiler
  • Birim Kalite Komisyonu
  • Planlar ve Raporlar
  • Memnuniyet Anketi Sonuçları

© 2018 Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi

.

Üniversitemizin mezun değerlendirme anketi sonuçlarına https://mezun.mehmetakif.edu.tr/adresinden ulaşılabilmektedir. Üniversitemiz “Mezun Araştırma Raporu”ndan elde edilenFakültemize ilişkin sonuçlar şu şekildedir.

Bir işte çalışıp çalışmadıkları’ sorusuna İngilizce öğretmenliği bölümünden mezun olanlararasında  yanıt verenlerin %78’i çalıştığını ve bunlardan %74’ü alanı ile ilgili bir alanda çalıştığını belirtmiştir. Resim-İş eğitiminden mezun olanların %66’sı bir işte çalıştıklarını ve %60’ı alanı ile ilgili bir işte çalıştığını belirtmiştir. Sınıf eğitiminden mezun olan ve anketi yanıtlayan 10 kişiden 6’sı bir işte çalıştığını ve bunların tamamının alanları ile ilgili bir işte çalıştıklarını ifade etmiştir. Okul öncesi öğretmenliği mezunu olup anketi yanıtlayan 30 kişinin %40’ı bir işte çalıştığını ve bunlardan %70’i alanları ile ilgili bir işte çalıştığını belirtmişlerdir. Müzik eğitimi bölümünden mezun olanlardan anketi yanıtlayan 12 kişiden % 91.7’si bir işte çalıştığını ve tamamı alanla ilgili işlerde çalıştığı ifade etmiştir. İlköğretim matematik öğretmenliği mezunu olanlardan %61.8’i bir işte çalıştığını ve tamamı çalıştığı alanın mezuniyet alanı olduğunu belirtmiştir. RPD alanından mezun olan 111 kişiden 87’si çalıştığını ve bunlardan 83 tanesi alanla ilgili bir işte çalıştığını ifade etmiştir. Mezunlarımıza ilişkin diğer veriler EK 4’den incelenebilir. 

"Mezunlarımızın Dilinden: Bir Sevdadır Öğretmen Olmak" Adlı Etkinlik Görselleri


Mezunlarımız Öğrencileriyle Sesleniyor

nest...

oksabron ne için kullanılır patates yardımı başvurusu adana yüzme ihtisas spor kulübü izmit doğantepe satılık arsa bir örümceğin kaç bacağı vardır